Obchodní podmínky
Základní informace
Naším hlavním cílem je maximální spokojenost zákazníka a tomuto cíli podřizujeme veškerou naši činnost i chování našich pracovníků.
Prodávající
DIČ: CZ06261159
Zodpovědná osoba: Tomáš Janda
Kupující
Fyzická nebo právnická osoba, která uskuteční závaznou objednávku zboží z nabídky. Aktuální nabídka zboží je uveřejněna na internetových stránkách provozovatele na adrese www.farmajanda.cz
Objednávka
Kupní smlouva vzniká na základě závazné objednávky, na jejímž základě je následně realizován prodej zboží. Objednávka se stává závaznou ve chvíli potvrzením objednávky prodávajícím. Závazná objednávka musí obsahovat tyto základní náležitosti: jméno a adresu kupujícího včetně telefonu nebo emailu, množství požadovaných kusů přesně specifikovaného zboží, požadovaný způsob platby, způsob dodání zboží, cenu za zboží a přepravu. Objednávka je pokládána za závaznou pro obě strany pokud nedojde k porušení podmínek smluvených v době objednání. V případě nákupu specifického zboží "na objednávku", které je nutné na přání zákazníka objednat u výrobce nebo dodavatele, může prodávající požadovat zálohu až do výše 100% kupní ceny.
Nákup bez DPH pro zákazníky EU (mimo ČR)
Pokud zákazník požaduje vystavit fakturu bez DPH, je nutné vyplnit v objednávce IČ a DIČ a do poznámky k objednávce uvést požadavek "Vystavit fakturu bez DPH". Bez splnění těchto podmínek bude faktura vystavena standardně s DPH a po odeslání zásilky již není možné ji změnit.
Ceny zboží
Ceny zboží jsou stejné v eshopu i na pobočkách. Kupující dostane zboží za cenu platnou v okamžiku objednání.
Informace o zboží
Popis a technické specifikace zboží, které jsou uvedené na těchto internetových stránkách, vycházejí z informací výrobců a mohou se v průběhu času změnit.
Prodávající si vyhrazuje právo tyto informace v případě potřeby aktualizovat či změnit. Chyby v popisech a technických specifikacích jsou vyhrazeny.
Platba za zboží a expedici
Zboží je majetkem prodávajícího do doby úplného zaplacení ceny zboží. Celková cena objednávky může být kupujícím uhrazena:
Hotově - na pobočkách
Bankovním převodem předem - kupující převede celou částku na bankovní účet prodejce, který je vedený u společnosti ČSOB a.s.. V tomto případě se realizace objednávky uskuteční až po připsání celkové částky na účet prodejce.
Platba kartou u nás zatím není možná. Důvodem jsou vysoké poplatky za tuto službu, které nechceme přenášet na zákazníky a sami nejsme ochotni je platit.
Dodání zboží
Dodávky objednaného zboží budou dle dostupnosti produktů a provozních možností prodávajícího realizovány v co nejkratším termínu. Doba dodání, která je uváděna na internetových stránkách prodávajícího, je pouze orientační a může se lišit od skutečné doby dodání.
Způsob dodání a místo odběru je stanoveno na základě objednávky.
V případě osobního odběru v prodejně obdrží spotřebitel daňový doklad k objednávce ihned ve fyzické podobě. V případě, že je objednávka spotřebiteli doručována na adresu, obdrží spotřebitel daňový doklad na email v okamžiku expedice objednávky.
Zrušení objednávky ze strany zákazníka
Kupující může zrušit svou objednávku, pokud ještě nebyla expedována a pokud nebyla přijata záloha.
Zrušení se provádí telefonicky na +420 731 406 601
Pokud kupující zruší objednávku na kterou je vystavena záloha, nemá právo na vrácení zálohy.
Zrušení objednávky ze strany prodávajícího
Prodávající si vyhrazuje právo zrušit objednávku nebo její část v následujících případech
Objednané zboží se již nevyrábí nebo nedodává nebo je dlouhodobě nedostupné.
Cena zboží se výrazným způsobem změnila nebo byla chybně stanovena.
V případě, že kupující zaplatil již část nebo celou částku kupní ceny, bude mu tato platba vrácena v hotovosti nebo převedena na jeho účet v nejkratším možném termínu.
Reklamace
Kupující má právo reklamovat zboží po dobu 7 dnů, pokud bude zboží skladováno v optimálních podmínkách. Konečné stanovisko ohledně uznání reklamace má ve sporných případech výrobce.
Místem pro uplatnění reklamace je Všechromy 33, 251 63 Strančice
Záruka se nevztahuje na zboží, které bylo po zakoupení špatně skladováno.
Způsob vyřízení reklamace - osobně na základě odpovědnou osobou.
Při výdeji zboží po vyřízení reklamace je kupující povinen předložit doklad, na základě kterého byla věc přijata do reklamace.
Řešení sporů
Vzájemné spory mezi prodávajícím a kupujícím řeší obecné soudy.
Odstoupení od kupní smlouvy
Spotřebitel má možnost odstoupit od kupní smlouvy za zákonných podmínek.
Slevy a kupóny
Slevy, slevové akce, kupóny a další cenová zvýhodnění nelze vzájemně kombinovat (pokud není uvedeno jinak). Zákazník může uplatnit pouze jednu slevu ke každé objednávce.